سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی | ایمیل من | من در یاهـو | شناسنامه من  RSS  مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]
البته اگه بخوان ... جمعه 90 فروردین 26 ساعت 6:17 عصر

یا رحمن

سال نو به همه دوستان مبارک باشه انشاالله.
خیلی مسائل و داستانها پیش اومده تو این مدت و خب مسئله ای که از همه مهمتر بود و یه مقدار برامون دردسر درست کرد رو براتون میگم اما دلم میخواد واقعا نظرتون رو برام بگین.

اول سال تحصیلی فعلی یه بخشنامه برامون اومده بود در خصوص نظر سنجی مدیران مدارس از دانش آموزان در خصوص معلمانشون . البته ما سالهای قبل هم نظر سنجی از بچه ها داشتیم و هر ساله هم یه مقدار برامون دردسر تولید میکرد اما خب چون سالهای قبل میذاشتیم و اخر سال انجام میدادیم انگار سرو صداها میخوابید .
در هر حال...
فکر میکنم ماه آبان یا آذر بود که یه فرم تهیه شد و به دانش اموزان داده شد و در این فرم از بچه ها  در خصوص معلمینشون سئوال کرده بودن. حالا از نوع و روش تدریس گرفته تا پوشش دبیران بزرگوار. همون زمان هم توی یکی از شوراها شدید سر این فرم بحث و تبادل نظر شد و دبیران شاکی بودن که چرا همچین نظر سنجی ئی از بچه ها شده ! و بچه ها در حدی نیستن که در خصوص معلمینشون نظر بدهند! ....
این فر م همینطور تحت بررسی بود تا ماه اسفند که مدیر عزیز بصورت خصوصی نتیجه نظر سنجی در خصوص هر دبیر رو به شخص دبیر تحویل دادن و از دبیرانی که بچه ها تعریف کرده بودن و آمار بالا بود براشون تقدیر شد .

واااای چشمتون روز بد نبینه که چه جنجالی به پا شد. دبیرا سفت و سخت میگفتن اینا حق ما نیست و خلاصه یه تعداد خوشحال بودن و یه تعداد عصبانی و یه تعدادی در کمال  ناباوری این بحث ها رو از دفتر به کلاسها کشوندن و با بچه ها برخورد کردن . چی بگم واللا . برام سخت بود و جالب بود برام که انقدر برا بعضی دبیرا مهمه .

*یک شورای کامل با حضور معاون اداره برگزار شد که تماما به این مسئله پرداختن.

*من بچه ها رو  قاضی های خوبی میدونم ... اگه .. اگه بخوان خوب قضاوت کنن و نخوان انتقام بگیرن. یکی از دبیرانی که بدترین کلاسداری رو داره نظرات بالایی آورده و استدلال بچه ها این بود این دو ساعت تنها ساعاتیه که میتونیم در هفته در این دو ساعت شاد باشیم و هر کاری بخواهیم بکنیم !!!!!

*اگه قراره در خصوص تدریس یه معلم بچه ها نظرشون رو نگن؛ اونوخ باید یکی رو از کره مریخ بیارن و نظر بخوان لابد .

* هح .. این بحث ها دامنگیر ناظمها هم شد و خانوم مدیر طی فرم دوم نظر بچه ها رو در مورد معاونین و مدیر مدرسه جویا شدن .

*هنوز مدیر نتیجه نظر سنجی های ما رو نگفتن اما یه نتیجه جالب گرفتن و اون اینکه :
هر دانش آموزی تحت تاثیر شدید معاون خودشه . ایشون معتقد بودن بچه های پایه اول که یه معاون دارن که همش با دلیل و منطق حرف میزنه؛ اونها هم تموم فرمها رو با دلیل و منطق پر کردن و پایه دوم که معاونشون تندخو هست بچه ها تموم فرمها رو با الفاظ .... پر کردن و بچه های پایه ی منم ...ممممممممم اگه گفتین؟؟؟؟
خب به گفته مدیرمون مدل من حرف زده بودن و از الفاظی مثل ..."ای ول و دمتون گرم خانم و ......"  این مدلی نوشته بودن .. راستش خجالتم شد وقتی مدیرمون اینا رو گفتن اما گفتن با خوندن نظر سنجی بچه هات کلی خندیدم از دستشون :((

*خب بچه ها از شبکه های اجتماعی چندان جالب استفاده نمیکنن و حضور بچه ها در شبکه های اجتماعی مجازی شده یه دردسر و تا از یه دبیر خوشششون نیاد اون تو میرن و .... دیگه دیگه ... حالا در موردش مفصل بحث میکنم بعدا ...

*دلم میخواد نظراتتون رو بدونم .. واقعا بچه ها قضات خوبی هستن یا خیر ؟؟؟

*امانتداری و قول و قسم و .... اینا رو دیگه بی خیال

*دعام کنین که خیلی محتاج دعام ... دوستتون دارم دوستان خوب و بی ادعا

                                                                              یا رب نظر تو بر نگردد.


 
متن فوق توسط خانم ناظم نوشته شده است | نظر دیگران(نظر)


 لیست کل یادداشت های این وبلاگ