سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی | ایمیل من | من در یاهـو | شناسنامه من  RSS  هر که خردش را در اختیار گرفت، حکیم است . [امام علی علیه السلام]
آغاز احسن الحال سه شنبه 87 فروردین 6 ساعت 2:53 صبح

                                                    یا حبیب الله
حول حالنا الی احسن الحال
خب، سال نو مبارک و از اون بالاتر میلاد پیامبر بر همه مبارک باشه. برا سال نو ننوشتم، اما فکر میکنم که کم لطفی بود اگه برا یه همچین شب عزیزی ، نمینوشتم. انشاءاله که در سایه ی الطافش، هرگز خدا رو فراموش نکنیم. انشاءالله که به مدد نگاه پر مهرش، در سال آتی، زیارت گنبد خضراء نصیب تمامی آرزومنداش باشه.
واقعیتش ، پارسال هم نتونستم برا سال تحویل درست و حسابی بنویسم. بعد از جریان فاطمه، اکثرا در ایام عید، وقتی یاد مدرسه می افتم، دلم شور می زنه. در طول این چند سالی که کار می کنم، سه مورد مشابه با جریان فاطمه داشتیم، چیزی که ته دلم رو میلرزونه، اسم های اون سه بچه هست: دو فاطمه و یک زهرا...

خب....به دلیل نوع کارم و سر و کار داشتن با بچه های 15 تا 18 ساله، همیشه سفارشم به دیگران اینه که : برا نسل جوون دعا کنین.... برا شب سال نو هم از همه می خواستم که برا جوونا دعا کنن.
اما این دعای موقع تحویل سال بدجور همیشه ذهنم رو به خودش مشغول می کنه. حالا تو این شب عزیز از خدا و رسولش می خوام که یه کم هم ما آدم بزرگتر ها رو متحول کنه. نمی دونم تو کارنامه ی هر کدوم از ما، البته اگه قرار باشه که روءیتی از کارنامه هامون تو این دنیا داشته باشیم، چقدر میتونستیم نسبت به اصلاح نسل جوون و کمک به اونا ، افتخار داشته باشیم؟؟؟ 
چقدر کار کردیم تا اوضاع نسل جوون ما به اینجا نرسه؟؟ چقدر موفق بودیم در هدایت نسل جوون؟؟ چقدر فقط به صورت کلیشه ای و نه در برخوردهای اصلاح گرایانه، موفق شدیم جوونا رو از لبه ی پرتگاه به کنار بکشیم، یا نعع باعث سقوط اونا به اعماق پرتگاه شدیم؟
نمیدونم، فقط به نظرم میاد که این مائیم، بله خود ما، من و شما و او و....که باعث پیش اومدن این اوضاع و احوالیم.. تو این شب عزیز یادم بمونه که اول برا خودم و خودمون و خودمون دعا کنم و مطمئن باشم که اگه ما حول حالنایی درست داشته باشیم، به دنبالش، نسل جوون ما هم انشاءالله  مراتب احسن الحال را طی خواهند نمود. 

اصل نوشت
تقارن این اعیاد بزرگ، بر همه مبارک. انشاءالله که ما رو نیز در این شب عظیم و مبارک میلاد پیامبر رحمت(ص) از دعای خیرتون فراموش نخواهید کرد.

دل نوشت
فردا دو تن از دوستان عازم کربلا هستن. خوش به سعادتشون، امیدوارم تو حرم آقام ابوالفضل، ما رو از دعا فراموش نکنن.

پا نوشت
نععع بزرگوار... خودشه...درست و درمون. این اون چیزیه که وجود داره... حال، عالمان هر اونچه که صلاح بدونن می تونن براش اسم بذارن، بی توجه به توهینی!!! که در غالب الفاظ ، نسبت به دیگران روا می دارند. در هر حال ، این مورد قبول من می باشد.و فکر می کنم که این اقل حقیه که میتونم  داشته باشم.

                                                       یا رب نظر تو بر نگردد.


 
متن فوق توسط خانم ناظم نوشته شده است | نظر دیگران(نظر)


 لیست کل یادداشت های این وبلاگ